»S Stojanom Pelkom sva se domislila, da bi zgodbo lahko izkoristila za razmislek o političnih vzporednicah, ki jih v uvodu v svojo različico Antigone ponuja Žižek sam.«
»Moja zamisel je bila preprosta: obravnavati Sofoklejevo različico kot ločen del razbitega vrča in ga dopolniti z drugimi drobci v upanju, da bo skozi ta proces mogoče spoznati nekaj resnice.«
»Srečen konec ni, ko nihče ne umre. Srečen konec je, ko umrejo zlobni ljudje, ko umrejo tisti, ki si zaslužijo smrt. Očarani smo nad tragično smrtjo velikega, osrednjega lika.«
»Kakšna (in katera?) Antigona bi lahko pravično (objektivno) presodila pogojevanja našega časa?«
»Sledi tvegana operacija, izposojena iz kakšnega cenenega zaporniškega filma, ki pa se obnese: Polinejk izgine v noč, Antigona je zanj zastavila svojo svobodo.«
»Resnična zgodba je Lynchev najbolj subverziven film.«
»Izstop iz sistema seveda ne more biti preprost. Revolucije je treba ponavljati, a ob tem se neizogibno postavlja vprašanje: ali ni v revolucija vedno le želja po novem gospodarju? O tem sem poskušal razmišljati v filmu, ki je asociativen in želi pustiti gledalca, da sam pride do svojih zaključkov.«
»Neznosna lahkost 'integracije', s katero, ne zavajajmo se, prišleke po glavi lopne tudi Zahodna Evropa.«
»To je priložnost, da se glas ustvarjalcev slovenskega filma vsaj en teden sliši glasneje kot sicer.«
»To niso več samo nasprotniki slovenskega filma – sovražniki so.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju